Bell & Hurry s.r.o.

bell-hurry

Bell & Hurry s.r.o.

S kým se potkáte

Co by vás mohlo zajímat

Čím se vaše firma primárně zabývá?

Bell &Hurry je český start-up zaměřený na návrh a design aplikací. Orientujeme se především na prototypování vizionářských produktů, zejména pro #fintech sektor. Často realizujeme i aplikační koncepty, pomocí kterých firmy pak zkouší nové trendy,

Mezi naše projekty z finančního sektoru patří třeba UI design pro KB portály, internetová bankovnictví pro AirBank Kazachstán a skupinu Addiko bank, mobilní bankovnictví pro Nedbank Jižní Afrika a další. Děláme různé projekty na různých místech světa.

Jak vám do toho zapadá UX a jak je ve firmě vnímáno?

Navrhujeme lidsky pochopitelné digitální produkty, takže User eXperience je samotná esenciální součást naší existence. Bez striktních dodržování UX principů by jsme byli jen další agentura co designuje od stolu.

Jakou vizi – cíl má vaše UX oddělení?

Náš tým má za cíl „se nikdy nestát klasickou agenturou“, kde právě řešení od stolu převládají. Takže naším cílem, kromě obecné tendence zjednodušovat život v digitálním světě, je hlavně hledat zákazníky, které náš přístup „Zkoumám – Prototypuji – Testuji“ oslovuje a jsou schopni ho ocenit.

Co je pro vás v současnosti největší výzvou?

Udržet stávající kvalitu naší práce a výstupů i při rychlém růstu, tím že budeme do našeho týmu hledat hlavně ty správné lidi.

Kolik vás v UX je a jak jsou jednotliví členové zaměření?

Jádro týmu je pět stálých designérů. Pak je zde řada externistů, dle konkrétní projektové potřeby – na náročnější projekt narosteme i jednou tolik. Role pak jsou:

• Product designer
• Research & testing specialist
• UX designer
• Visual designer

S kým konkrétně bych se ve vašem oddělení setkal a pracoval?

S každým z nás, na našich projektech se podílíme všichni.

Co je náplní práce lidí ve vašem týmu?

To záleží na konkrétní roli, často se náplň práce prolíná celou řadou rolí. Tak třeba schopnost výzkumu nebo cit pro návrh UI musí mít tak trochu všichni, i když ne na stejné úrovni. V podstatě všichni členové týmu se rovněž potkávají se zákazníkem (fyzicky nebo online), takže i schopnost komunikace je klíčová a to jak ta verbální tak ta grafická. Neznamená to, že každý z týmu musí být grafik, jen že obrázek je často za tisíc slov.

Co máte v plánu na nejbližší rok, abyste se vzdělávali a rozvíjeli své dovednosti a znalosti?

Nás hodně posouvá práce na zahraničních projektech, člověk musí nastudovat místní zvyky (a to nejen ty týkající se UX). To otvírá zcela nové obzor, přináší nové nápady a postupy. Co se týká sebevzdělávání máme slušný UX seniorský tým, který hledá stále nové metody výzkumu, prototypování i testování a to posouvá všechny dál.

Je to pro vás priorita, případně jak moc je důležitá?

Hledáte teď aktuálně někoho do svého týmu a koho?

Ano, hledáme lidi v rolích product designer, UI/UX designera a dobré grafiky. Lze u nás začít i jako externista na některém z našich projektů a zkusit si tak společnou spolupráci téměř ihned.

Na koho se mám obrátit, pokud bych měl zájem o práci u vás?

Ideálně na jednoho s nás:
Lukáš Zazvonil lukas.zazvonil@bellhurry.com (+420 602 689 535)
nebo
Antonín Pospíšil antonin.pospisil@bellhurry.com (+420 777 050 920)

Je ještě něco, co zde nepadlo a je dobré to zmínit?

 Zpět na úvodní stránku