Etnetera Activate

m

Etnetera Activate

S kým se potkáte

Michal Kardaš

V Etneteře Activate mám na starosti blaho UX týmu. Lovím klienty, řeším personální obsazení týmu a starám se o finance. Rád táhnu velké UX projekty jako ideový leader a koordinátor dílčích UX specializací.
Filip Hanzl

V Activate táhnu kompetenci uživatelského výzkumu. Mapuji trh a fungování klientů, pořádám uživatelské testy a snažím se být komunikační most mezi jednotlivými rolemi v projektu. Z klientů mám úplně nejradši ty z bankovního a pojišťovnického sektoru.
Marek Kulkovský

Věnuji se agilním metodikám v designu. Design sprint nebo value proposition design jsou jedny z mých oblíbených prostředků, jak vtáhnout klienta a developera do děje a tvořit tak efektivněji.

 

Jiří Logojda

Jsem designer. Specializuji se na detailní návrh uživatelského rozhraní, jednotný vizuální styl, použitelnost a celkový dobrý feeling z aplikací.

 

Záviš Pexidr

Věnuji se zejména zjednodušení vstupů a soustředění se na podstatu projektu či komunikace. Rád moderuji workshopy a jsem facilitátor design sprintů.

Co by vás mohlo zajímat

Čím se vaše firma primárně zabývá?

Ještě stále mnoho firem staví digitální projekty bez zcela bez rozmyslu nebo na základě špatných informací. Naší misí je toto napravit a pomoci zákazníkům vytvářet dlouhodobě úspěšné digitální projekty. Věříme, že cesta k ním vede přes co nejdůslednější pochopení vlastních zákazníků, využití best practices a schopnost chytře zkombinovat dostupné cloudové nástroje. Výstupem naší práce je jednak samotná akce v digitálním světě (nový web/aplikace, e-mailing, nasazená analytika, datová analýza), ale zejména zážitek zákazníka. Lépe pozná své klienty, posune se expertně, baví ho to. Prostě klienta posouváme v jeho schopnosti využívat potenciál digitálního světa.

Jak vám do toho zapadá UX a jak je ve firmě vnímáno?

UX a konzultace pro digitální podnikání jsou jednou ze tří služeb, ve kterých je Etnetera Activate odhodlána být špička na českém trhu. Vedle toho máme silnou expertízu v digitální analytice, práci s daty a chytrém e-mailingu.

Jakou vizi – cíl má vaše UX oddělení?

Chceme být uznávaná špička na trhu. To znamená, že chceme být přirozeně poptáváni top firmami i startupy, abychom jim pomohli poznat sebe, svůj business v digitálním prostředí, a svoje uživatele. Chceme se podílet na designu jejich digitálních produktů a následně ověřit životaschopnost takových návrhů. Chceme dělat na smysluplných projektech, které mají pozitivní přínos pro lidstvo a pokud možno světový dosah. Výhledově chceme proniknout do zahraničí.

Co je pro vás v současnosti největší výzvou?

Naplnit vizi 🙂 Ta vypadá krásně, ale víme, že se za ní skrývá dlouhodobá mravenčí práce, neustálá inovace i držkopády, které nás posunují dál.

Kolik vás v UX je a jak jsou jednotliví členové zaměření?

Momentálně máme 8 členů. Filozofie svobodné firmy “vyrobila“ z našich seniorních lidí obstojné univerzály. Umíme zastřešit obchodní, konzultační i projektovou část UX. Vedle toho si vychováváme mladé hvězdy, kteří rozvíjejí svou kompetenci do hloubky. Hlavní kompetence v UX jsou uživatelsky výzkum, agilní projektové metodiky, design management a další.

S kým konkrétně bych se ve vašem oddělení setkal a pracoval?

V rámci UX např. s lidmi uvedenými v levém sloupci 🙂 V rámci Activate budete pracovat s guru digitální analytiky Lukášem Čechem, emailing maniakem Pavlem Polou a s fungováním Ti bude pomáhat otec zakladatel Jirka Štěpán.

Co je náplní práce lidí ve vašem týmu?

Buď táhnout klienta, resp. jeho produkt na poli UX, nebo budovat jednu z kompetencí, nebo nejlépe obojí najednou.

Co máte v plánu na nejbližší rok, abyste se vzdělávali a rozvíjeli své dovednosti a znalosti?

V prostředí svobodné firmy je primárně na nás, abychom hledali vzdělávací metody, které dávají smysl. Letos jsme si např. domluvili individuální workshop s Honzou Šrutkem, který působí na britském trhu. Pravidelně pořádáme pondělní vzdělávaníčka pro celou Etnetera Group. Literatura, zahraniční konference a přístup k nejnovějším technologiím jsou samozřejmostí.

Je to pro vás priorita, případně jak moc je důležitá?

Inovate, or die! Stačí takto? 🙂

Hledáte teď aktuálně někoho do svého týmu a koho?

Momentálně nikoho konkrétního, ale každý talentovaný člověk se zápalem pro věc je u nás vítán minimálně na kafe.

Na koho se mám obrátit, pokud bych měl zájem o práci u vás?

Obraťte se na Michala Kardaše nebo kohokoliv z Etnetera Activate.

Je ještě něco, co zde nepadlo a je dobré to zmínit?

 Zpět na úvodní stránku