OneSoft Connect

onesoft-connect-logo-square-copy

OneSoft Connect Inc.

S kým se potkáte

fotka-ram

Ing. David Melichar Ph.D

Linkedin

 

Co by vás mohlo zajímat

Čím se vaše firma primárně zabývá?

Vytváříme podnikový software OneSoftConnect, který požívají firmy po celém světě, takže se musíme strefovat do globálního vkusu a potřeb. Je to taková skládačka, něco jako LEGO. Chceme ho dělat tak, aby ho uživatelé měli a používali rádi, aby řešil jejich problémy a ne jim jich víc způsoboval.

Jak vám do toho zapadá UX a jak je ve firmě vnímáno?

UX je pro nás velice důležité, software je jen nástroj pro lidi. Ctíme jednoduchost a praktičnost. Zpětná vazba od uživatelů je pro nás cenná a klíčové připomínky se snažíme průběžně zapracovávat., chceme aby prostředí bylo „sexy“, aby do firmy vnášelo prvky hravosti a aby bylo pro uživatele přitažlivé (to samo o sobě se těžko kloubí s podnikovou aplikací). Chceme, aby náš zákazník každý den rád používat OneSoft Connect.

Jakou vizi – cíl má vaše UX oddělení?

Chceme skloubit design s praktičností. Chceme, abychom měli nadšené zákazníky, co nám budou psát „wow, to je skvělý!“ Pořád je co zlepšovat – podle potřeb a požadavků zákazníků, podle toho jak jej používají.

Co je pro vás v současnosti největší výzvou?

OneSoftConnect je taková skládačka. Řešíme proto zcela konkrétně vylepšení a zpřehlednění základního ovládání, vylepšení záložek v jednotlivých evidencích (http://prntscr.com/cpl7qb). OneSoft má velmi široké uplatnění a proto to mámě těžší – nestavíme jednoúčelovou appku, ale univerzální prostředí, které nahradí např 10 různých aplikací. To přináší své výhody – jakmile se uživatel naučí logiku ovládání, bude se umět orientovat ve všech oblastech (a ne se učit 10 různých prostředí). Přináší to ale i nevýhody, protože musíme vtěsnat do jednoho ovládání logiku různých aplikací. Uživatelé ve firmách často narážejí na to, že méně používané aplikace, nebo jejich části zkrátka zapomínají ovládat. Uživatelé tu ale nejsou od toho, aby se pokaždé znova učili, jak se používá aplikace, kterou už kdysi uměli. Chceme vyladit prostředí, které bude známé a intuitivní v každém koutě.

Kolik vás v UX je a jak jsou jednotliví členové zaměření?

Nemáme UX specialistu, ale UX úkoly jsou rozdělené na všechny členy týmu – každý má určitou přidanou hodnotu – přichází do styku se systémem nebo zákazníky v různých situacích a dívá se na věci z různých úhlů – od business analytika, přes vývojáře, testery až po školitele a konzultanty. Do budoucna určitě plánujeme mít UX specialisty ale zároveň chceme zachovat současný přístup.

S kým konkrétně bych se ve vašem oddělení setkal a pracoval?

Co je náplní práce lidí ve vašem týmu?

Co máte v plánu na nejbližší rok, abyste se vzdělávali a rozvíjeli své dovednosti a znalosti?

Je to pro vás priorita, případně jak moc je důležitá?

Hledáte teď aktuálně někoho do svého týmu a koho?

Ano – business analytiky, vývojáře, UX specialisty, grafiky, testery, konzultanty – kohokoliv, kdo se chce podílet na společném díle a zároveň má opravdu co říci. Naše firma aktuálně roste a v příštím roce očekáváme výraznou investici – budeme tedy ve všech oblastech posilovat. Budeme hledat i lidi do obchodu či supportu.

Na koho se mám obrátit, pokud bych měl zájem o práci u vás?

Pokud bude mít někdo zájem o práci pro naši společnost, nepotřebuje už žádné CV. Nejlépe když ukáže co umí – ukázku práce, co má za sebou (nebo co si myslí že má před sebou). Ať napíše co ho baví, co rád dělá, čeho chce dosáhnout, proč chce dělat zrovna u nás a jaký by mohl mít přínos.
Poslat to na mailto: davidm@onesft.com

Je ještě něco, co zde nepadlo a je dobré to zmínit?

.

 Zpět na úvodní stránku