Home Credit

S kým se potkáte

Petr Beťák
Head of Digital Product

Petr má od dubna 2017 na starosti digitální část nových produktů v Home Creditu. Spolu se svým finančním protějškem pomáhá stavět nové projekty v českém a slovenském Home Creditu, jako je třeba Lymet. Jako šéf týmu produktových návrhářů staví most mezi světem finančním a digitálním, což je fascinující běh na dlouhou trať. Petr je podřízený přímo řediteli on-line divize.

Linkedin

Martin Prokop
Senior Product Designer

Martin je seniorním návrhářem, který se pohybuje napříč všemi disciplínami produktového návrhářství a má silný přesah do produktového managementu. Zodpovídá také za vizuální stránku nových projektů v rámci on-line oddělení, jako je například Lymet. Martin je podřízený přímo Head of Digital Product.

Linkedin

Dmitrij Meiner
Head of Marketing Lymet

Dmitrij se pohybuje na pomezí marketingu, obchodu a digitálních produktů už několik let. Má na starosti komunikaci a obchodní aktivity nového projektu Lymet. Spolupodílí se také na řízení zákaznické zkušenosti a nastavení nových procesů.

Linkedin

Co by vás mohlo zajímat

Čím se vaše firma primárně zabývá?

Tvoříme nové a vylepšujeme existující projekty v oblasti FinTechu. Díky skvělému zázemí stabilní finanční společnosti stavíme on-line tým, který se bude snažit vypořádat s výzvami skutečně dynamického oboru.

Jak vám do toho zapadá UX a jak je ve firmě vnímáno?

UX je jen část skládačky zvané produktový design. Věříme, že produktový design je právě ten obor, který dokáže stavět most mezi klasickým světem financí a světem onlinovým. Naše oddělení má ve společnosti za cíl stavět nejlepší a nejefektivnější mosty, jak jen to bude možné.

Co je pro vás v současnosti největší výzvou?

Skloubit finanční svět Home Creditu s tím digitálním, považujeme to za náročnou, ale krásnou a jedinečnou příležitost.

Kolik vás v UX je a jak jsou jednotliví členové zaměření?

V roce 2018 bude mít tým produktového designu 8 členů. Každý z členů má několik klíčových skills, pokrýváme problematiky metodologie, kognitivní psychologie, frontend vývoje a další. Základem je samozřejmě znalost UI/UX metodik.

S kým konkrétně bych se ve vašem oddělení setkal a pracoval?

Kromě produktových návrhářů budete denně ve styku s šéfy jednotlivých oddělení i ředitelem on-line divize, naše struktura je plochá, a díky tomu se tak můžete učit od spousty talentovaných lidí.

Co je náplní práce lidí ve vašem týmu?

Návrháři v našem týmu mají na starosti část produktu nebo produkt jako celek a zodpovídají za veškeré návrhářské procesy v rámci naší metodiky a za své výsledky a komunikaci směrem k dalším oddělením. Zároveň je také pro naše desginéry typické, že se snaží přinášet invence a vylepšení pro již existující aktivity v rámci společnosti.

Je to pro vás priorita, případně jak moc je důležitá?

Je jasné, že to bude znít jako klišé, ale růst lidí v týmu produktového designu je zásadní. Ukazuje se, že pokud produktoví návrháři rostou nejen v tom, v čem už dobří jsou, ale také v dalších schopnostech, má to přímý dopad na kvalitu výstupů celé společnosti.

Hledáte teď aktuálně někoho do svého týmu a koho?

Hledáme návrháře, které baví myslet komplexně, kteří chtějí vidět za sebou reálný výsledek a ten měřit a dosledovat. Chceme jednotlivce, kteří jsou výborní o samotě, ale skvělí také v týmu. Věříme, že najdeme parťáky, kteří se spolu s námi pustí do tvorby produktů, které v jiných firmách nevznikají.

Zpět na úvodní stránku